• Geen producten in je winkelmand.

Al 2 jaar loop ik weg van het thema Magie, terwijl het overal opduikt in mijn leven.

Al 2 jaar moet ik diepe stukken helen, vorige levens begrijpen, zodat ik mijn relatie met ‘Magie’ kon helen.

En nu begrijp ik Magie.

Magie vertaalt als WIJSHEID over het leven (= bewustzijn).

En wijsheid is de som van kennis EN ervaring.

Magie is Liefde.
Magie is Magnetisme.
Magie is Intuïtief.
Magie is een ander woord voor Bewustzijn.

Nu, niet voor iedereen. Voor sommige mensen is Magie; pijn, angst en woede, gesprinkeld met een berg frustratie en onmacht.

Dat heet Zwarte Magie.

Zwarte Magie is een gebrek aan Liefde. Zwarte Magie wil zeggen dat iemand iets wil hebben, maar het Innerlijke Werk er niet voor wil doen, en het met macht zal verkrijgen.

Andere benamingen (hedendaagser) voor Zwarte Magie zijn; codependentie, narcisme, ongeheelde HSP, wachten op iemand om jou te komen redden, zelf een redder zijn, weigeren om te vissen en verwachten dat iedereen jou vissen komt brengen, iedereen de schuld geven van jouw leven,…

Magie is niet iets dat je leert, Magie is iets dat jij AL BENT. Het zijn jouw dagdagelijkse handelingen die TONEN of jij Liefde of een gebrek aan Liefde bent. (Wit en zwart, Licht en een gebrek aan licht/ Duisternis)

Zwarte Magie is de Hel op Aarde, de slapende mens, de onbewuste mens, de hebzuchtige mens, het arme schaap of het zwarte schaap van de familie dat machteloos alles over zichzelf roept.
Witte Magie is de bewuste mens die Goed doet en Lief heeft, vooral voor zichzelf, omdat iedereen een spiegel is van hoe jij jezelf behandelt.

(Een vriend van mij zei: “Magie moet praktisch zijn, zodat ik het kan begrijpen.” Wel, alsjeblief, ik hoop dat het zo duidelijk is.)

Weet dat in het leven niets gratis komt. Er moet ALTIJD een prijs worden betaald, in dit leven of een ander leven.

Wie Witte Magie beoefent, betaalt de prijs op voorhand. Je moet namelijk de Liefde voor jezelf vinden (dat is de essentie van Witte Magie) en daarvoor moet jij jouw donkere stukken opofferen. Je doet dus EERST het innerlijke werk en wordt DAN beloond met wonderen.

Het simpele oorzaak en gevolg. Ik laat X los zodat ik Y kan ontvangen. Wie X en Y NIET WIL begrijpen, gebruikt macht over anderen en gaat anderen controleren.

De prijs van anderen controleren moet worden betaald achteraf. En karma is zoet. Of in dit leven, of in een later leven. Wees maar zeker dat de prijs moet betaald worden.

Ik weet dat omdat ik in dit leven de prijs heb betaald van vorige levens.

Deze online cursus omvat:

Ik gaf een 3 uur durende training over Magie en alles wat het wel en niet is,  omdat ik alles wat ik weet moest ordenen. Zodat ik dieper moest denken en meer orde kon scheppen.

4 jaar heb ik Magie bestudeerd zonder het te beseffen. Ik leerde de grondbeginselen van het leven zoals we dat vandaag kennen. En de basis van die inzichten leer jij op praktische en logische manier in dit korte programma.

Je ontvangt

• introductie
  • meditatie + downloadbare audio
  • 2 x 1u30 training + verwijzing naar alle externe bronnen
  • alle vragen die gesteld zijn + antwoorden
  • mijn notities + aanvullingen in pdf (9 pagina’s)

Onderwerpen die worden behandeld:

• Wat is magie en wat is het niet?
  • Hedendaagse woorden voor ‘magie’?
  • Wat is zwarte magie?
  • Wat is witte magie?
  • Hoe werkt magie?
  • Hoe de wereld vandaag werkt.
  • Wat dualiteit is en hoe je er boven staat.
  • Groeien in jezelf.
  • De zichtbare en onzichtbare wereld en hoe ze samen werken.
  • De 4 elementen
  • Buitenaardsen, engelen, aardsengelen en opgestegen meesters
  • Ontvoering, verschijnselen en onbespreekbare events
  • en veel meer

Veel gestelde vragen:

Dit is een digitale cursus. Alles vind jij in het programma er wordt niets opgestuurd.

Niet tevreden? Laat het ons binnen 48 uur na aankoop weten en we geven jouw geld terug.

Dit is een cursus die je moet laten bezinken, jouw tijd voor nemen en af en toe opnieuw bezoeken. Deze cursus zet jou vooral aan om te DOEN. Het is een manier van leven.

Dit is wat anderen vinden van de Introductie tot magie:

Over de Instructeur

Profielfoto
Marieke Bertens
Marieke Bertens is een Quantum Coach en Healer en helpt jou om bewuster te leven en het leven van jouw dromen te manifesteren. Marieke helpt jou om jouw denken te doorgronden en jouw angsten onder ogen te komen zodat jouw Magnetisme verhoogt.

Bekijk meer cursussen van Marieke Bertens →

Inhoud van de cursus

Magie Intro 00:15:00
Magie meditatie 00:20:00
Magie Deel 1 01:00:00
Magie Deel 2 01:00:00
Magie vragen 00:30:00

Reviews

1 beoordelingen
  • 5 Sterren1
  • 4 Sterren0
  • 3 Sterren0
  • 2 Sterren0
  • 1 Sterren0
  1. Leerzaam en aangenaam

De cursus was informatief, leerzaam, en werd op een aangename manier gegeven.

Volg deze cursus

97 (incl. BTW)Meer informatie