Dit GRATIS programma is het antwoord op de vele vragen die ik krijg over geld.

Dit programma is GEEN quick fix en vergt VEEL werk van jouw kant. Jij bent immers de enige die jouw hoofd kan herprogrammeren naar overvloed, zodat het zichtbaar is in jouw realiteit.

Je klikt op ‘koop cursus’ om te starten, maar er wordt niets aangerekend.

ALGEMENE VOORWAARDEN

Vanwege de aard van het programma, namelijk: gratis, is er GEEN ondersteuning en geen antwoord op vragen.

Dit is GEEN financieel advies. Voor financieel advies ga je naar een financieel adviseur.

Je bent zelf verantwoordelijk met wat je doet met de kennis in dit programma. Denk voor jezelf en doe geen dingen zonder jezelf diepgaand te informeren.

Jij bent 100% verantwoordelijk voor de gevolgen van de daden die jij onderneemt, niet Marieke Bertens of de bewustzijnsschool.be

Geld training 01:00:00
Geld Training & Video’s 01:00:00
Geld Manifesteren voor xxx 00:00:00

2 beoordelingen
  1. 5

Het was een leerrijk pad om te bewandelen alles van uit een andere opzicht te kunnen bekijken ,soms wel confronterend voor mezelf
    Ik heb nu een ander beeld over geld ik ga hier zeker mee aan de slag in de toekomst en blijven oefenen om positief te zijn ik heb meer in mijn mars dan ze me hebben doen geloven .
    Thx Marieke

2. Top cursus

Beste Marieke, dank voor de top cursus. Eigenlijk is het veel geld waard, maar jij gunt het iedereen gratis. Ik hou van je!!! En inmiddels ook steeds meer van mijzelf 😉
    Lieve groetjes Suzanne