Het Innerlijke Kind staat voor Ware Manifestatie vanuit Kracht, Soepelheid, Vertrouwen en Magie.

Wanneer het Innerlijke Kind in het lichaam aanwezig is, dan is er focus, veiligheid, doorzetting en flow. Het Innerlijke Kind in ons versnelt de tijd, zorgt voor wonderen en geniet van het leven.

Wanneer wij in contact zijn met ons Innerlijke Kind, dan gaat alles vanzelf. Dat is tenminste als we Licht schijnen op ons Innerlijk Wonder en door de zelfgeboorte durven gaan.

In deze Quantum Healing sessie haal jij jouw innerlijke kind naar boven en heel jij jouw pijnen en kindtrauma. Deze ene sessie omvat alles wat jij moet weten om jouw Kind in jou te helen en vol vertrouwen weer neer te zetten op de wereld.

Daarnaast ontvang jij oefeningen om ook in het bewuste leven meer dagelijks connectie te maken met jouw Innerlijke Kind.

Een prachtige reis, geschikt voor iedereen, om jouw Innerlijke Kind te bevrijden vanonder kindtrauma en Licht te schijnen op jouw Ware Ik.

Deze sessie en de oefeningen zijn geschikt voor iedereen, zowel beginners als gevorderden. Herhaal deze sessie enkele malen om diepgaandere resultaten te behalen.

Doe de oefeningen dagelijks voor sneller en blijvend resultaat.

Een Quantum Healing sessie is een soort geleide meditatie, waarin we diep in jouw onbewuste graven om bepaalde gedachtestructuren te verwijderen die al heel lang in jouw weg staan.

Je ontvangt

• 1 Quantum Healing sessie van ongeveer 60 minuten
  • Bonus geleide meditaties ter ondersteuning
  • Video’s met uitleg over het Innerlijke Kind, voor meer begrip
  • Oefeningen om nog dieper te graven en nog meer connectie te maken met jouw Innerlijke Kind
  • onbeperkte en levenslange toegang tot het programma en de replay

Deze healing is een DIGITAAL product er wordt niets opgestuurd.
Wij zijn geen dokters, contacteer een professional bij medische problemen.
Niet wat je had verwacht? Mail ons binnen 48u na aankoop en krijg je geld terug: hallo@bewustzijnsschool.be

Innerlijk Kind helen
Oefeningen 02:00:00
Training 01:00:00
Healing 01:00:00
Nababbel 00:30:00
Video's Mindset & Kennis
Innerlijke Unie, Innerlijk Gezin 00:20:00
Hoe manifesteren kinderen misbruik & trauma 00:30:00
Het Innerlijk Kind is het Universum?? 00:30:00
Extra Meditaties
Innerlijk Kind 01:00:00
Sacraal Chakra Meditatie 01:00:00
Innerlijke Gezins Reunie (nieuw!) 00:00:00

1 beoordelingen
  1. 5

Het is inderdaad als het afpellen van een ui. Hoe meer en vaker ik de healings doe, hoe meer ik merk dat alles langzaam verandert. Mijn innerlijk kind voelt zich erg tevreden en gaat er nu dan ook regelmatig op uit om een speeltuin op te zoeken (met sterke schommels). Dank je wel Marieke. Ik dank de kosmos dagelijks voor jou in mijn affirmaties.

• 7 uren, 50 minuten