• Geen producten in je winkelmand.

Mijn favoriete tijd van het jaar; de Leeuwenpoort! Een periode van overvloed.

Juli is een tijd van transformatie waarbij je de volle kracht van de Zon gebruikt om jouw doelen werkelijkheid te maken. De Leeuwenpoort helpt jou om de Overvloed in jezelf te Zien en te manifesteren.

Vurig, leidend, transformerend en deze periode zet de wereld telkens op zijn kop. Deze maand is een ‘window of opportunity’, een kans om mooie dingen neer te zetten, om grootse dingen te manifesteren. De Leeuwenpoort opent in de 7de (geluk) maand en sluit in de 8ste maand (overvloed).

De Leeuwenpoort helpt jou om jouw oogsten groots binnen te halen, net zoals de natuur net dan compleet in overvloed is.

Wil jij het allerbeste halen uit deze vurige periode?
Wil jij jezelf diepgaand helen op durf en daadkracht?
Wil jij vol kracht jouw leven vorm geven?

Dan is dit programma helemaal wat jij nodig hebt!

De Leeuwenpoort Activatie is een tijdloos programma waarin jij leert om de energie van overvloed in jezelf op te roepen en vanuit deze energie te leven. Je vindt jouw Innerlijke Kracht en gaat DOEN.

De meditaties zijn opgenomen met live publiek tijdens de poortdagen van 7/7 en 8/8 (2020) en zijn vandaag nog steeds uitermate relevant, omdat de energie nog steeds dezelfde is.

Je ontvangt:

• 6 krachtige, transformerende meditaties in VIDEO en downloadbare AUDIO (45 min / stuk)
  • een bonus over angst
  • levenslange toegang tot het programma

De Leeuwenpoort draait om innerlijke Kracht, durven manifesteren, DOOR jouw blokkades beuken en jouw angsten loslaten. Deze meditaties schreeuwen doorzetting, vuur en transformatie. Net zoals de Zon heerlijk warm en krachtig schijnt aan de hemel, zo mag jij ook schijnen in jouw leven.

Deze meditaties zijn tijdloos en kan jij elke dag van het jaar herhalen.

Wat anderen zeggen:

Super cursus en de manier waarop Marieke het communiceert is subliem.
To the point en duidelijk!
– Tineke

Wat een geweldige cursus!! Zoveel ervaren en geleerd!!.
Dank je wel Marieke.
– Hetty

Zo volg je het programma:

Bij aankoop kan je onmiddellijk de meditaties starten, in volgorde. De eerste keer moet je ze echt in volgorde doen, dat is belangrijk voor jouw helingsproces.

Daarna kan je ze willekeurig doen, zoals jouw intuïtie het aangeeft, of de reeks opnieuw van voor tot achter volgen.

De eerste reeks doe je maximum 1 meditatie per dag, zodat de energie goed kan landen. Daarna kan je de meditaties luisteren zoals je wil, op de achtergrond, heel bewust of tijdens je slaap.

Herhalen is krachtig. Je haalt er elke keer een nieuwe laag uit, een diepere laag die kan helen in jezelf.

Tijdens de Leeuwenpoort zelf, kan je de meditaties doen zoals ze met de data zijn aangegeven. Die bepaalde meditatie is de energie van die dag zelf, en versterkt het helingsproces waardoor je nog dieper in jezelf kan gaan en het maximum uit de dag energie kan halen.

Tussen de 2 poorten in, kan je herhalen zoals je wil, naar hartenlust. Herhalen is hier echt het sleutelwoord. Zoveel als je wil. Je kan niet te veel mediteren.

Veel gestelde vragen

Ik ben een beginner, is dit voor mij?

Dit programma is absoluut geschikt voor beginners en experten, voor volwassen en kinderen. Het is een gelaagd programma waar jij telkens jij herhaalt, een diepere laag van jezelf zal vinden.

De meditaties werken altijd op jouw tempo en jouw niveau. Ook als je ze 10 keer opnieuw doet, haal je er telkens een nieuwe en diepere laag uit. (Ik raad ten sterkste aan om de meditaties opnieuw en opnieuw te doen, want daar zit nog meer kracht in!)

Algemene verkoopsinformatie

Dit is een digitaal product dat volledig online in de school beschikbaar is. De audio’s zijn downloadbaar en kan je offline afspelen op een muziekspeler.
Geen terugbetaling, alle verkopen zijn finaal.

Bij vragen,  neem contact op met ons Team op hallo@bewustzijnsschool.be

Over de Instructeur

Profielfoto
Marieke Bertens
Marieke Bertens is een Quantum Coach en Healer en helpt jou om bewuster te leven en het leven van jouw dromen te manifesteren. Marieke helpt jou om jouw denken te doorgronden en jouw angsten onder ogen te komen zodat jouw Magnetisme verhoogt.

Bekijk meer cursussen van Marieke Bertens →

Inhoud van de cursus

Leeuwenpoort 1 – Welkom (6/7) 01:00:00
Leeuwenpoort 2 (7/7) 01:00:00
Leeuwenpoort 3 (8/7) 01:00:00
Leeuwenpoort 4 (7/8) 00:45:00
Leeuwenpoort 5 (8/8) 00:45:00
Leeuwenpoort 6 (9/8) 00:45:00
Leeuwenpoort Bonus 01:00:00

Reviews

beoordelingen
  • 5 Sterren0
  • 4 Sterren0
  • 3 Sterren0
  • 2 Sterren0
  • 1 Sterren0

Er zijn nog geen reviews geschreven voor deze cursus. Wees de eerste die er een schrijft!

Volg deze cursus

47 (incl. BTW)Meer informatie