Quantum Healing Spiegels

Dit korte maar diepgaand transformerende programma, is een uitstekende aanvulling bij het Boek Spiegels, een kijk in het onbewuste.

In het boek wordt gesproken over ‘geleende bouwplannen’ van anderen en hoe we gedachten lenen zodat we ons eigen leven kunnen opbouwen.

Maar niet alle gedachten zijn goed voor jou.

Dit programma biedt jou een manier om die bouwplannen los te laten en te vervangen door betere plannen. Het blijven geleende bouwplannen, maar je hebt er veel meer controle over en ze dragen een andere frequentie.

In dit programma ontvang jij:

• een geleide meditatie die perfect aansluit bij het boek Spiegels
  • de audio van de meditatie om te downloaden
  • een omkadering op video om de meditatie op te starten
  • de vraag en antwoord achteraf
  • oefeningen om jou op te vullen

Tijdens de geleide meditatie vind jij jouw Ui, jouw patronen en leer jij deze te Zien (DIEP te zie) en los te laten.

Dan ontmoet jij alle mensen waarvan jij bouwplannen hebt geleend en je laat hen los door hen en jezelf te vergeven.

Daarna is het tijd om op te vullen.

Je ontmoet nieuwe mensen die jou betere bouwplannen kunnen aanleren die jij ook tijdelijk leent tot jij ze weer ontgroeit bent.

En daarna bouw jij jouw Ui op op een nieuwe, betere manier.

Het is een cirkel die jij kan blijven herhalen zodat jij jouw leven kan blijven opbouwen.

Om dit te kunnen zien, wordt jouw Derde Oog diep geactiveerd. Dat gebeurt automatisch.

Na de meditatie hadden sommigen een compleet gevoel van LEEGTE.

Dat is een GOED gevoel omdat jij dan diep hebt losgelaten. Wanneer jij jou leeg voelt, MOET jij jezelf opvullen.

Daarvoor heb ik een reeks oefeningen toegevoegd aan het programma zodat jij ZELF kiest wat bij jou hoort en jou meteen na elke sessie weer kan opvullen met dingen die jij wil.

Je ontvangt de meditatie op video en op audio. De audio kan jij downloaden.

Deze healing is een DIGITAAL product.

Voor wie is dit programma?

Dit programma is voor jou als jij echt wil veranderen en een nieuw leven wil opbouwen voor jezelf. Dit programma helpt jou om jouw oude leven los te laten door jouw patronen en jouw karma recht in de ogen te kijken. Daar heb jij moed voor nodig.

Ben jij moedig?

Heb jij er genoeg van gehad en wil jij liefst vandaag nog een nieuw leven?

Dan is dit voor jou.

Dit is niet voor jou als jij de schuld van jouw leven op anderen stopt, als jij graag klaagt en als jij een magische oplossing wil voor jouw problemen.

Innerlijk Werk heeft tijd nodig, het is een proces.

Dit programma is een uitstekende stap om jouw proces te versnellen.

Veel gestelde vragen:

Moet ik het boek Spiegels lezen om dit programma te kunnen volgen?

Nee, dat hoeft niet. Het programma steunt op het boek, maar is perfect te volgen zonder het boek te lezen.

Is het boek inbegrepen in het programma?

Nee. Wil jij het boek lezen, dan dien jij dit apart aan te schaffen. Je vindt het boek HIER in onze webshop, of je kan het vinden bij bol.com en boekhandels.

Wat is de volgende stap na dit programma?

Het Pad van Zelfliefde leert jou een hoge frequentie aan, jouw spiegels te begrijpen en om te zetten en leert jou aan om gelukkig, gezonder en vrijer te zijn. Jouw realiteit verandert als jij meer houdt van wie jij bent, zoals jij vandaag bent.

Als jij jezelf aanvaard, dan aanvaard de wereld jou.
Het Pad van Zelfliefde vind jij HIER (klik hier).

Welkom & Informatie 00:10:00
Quantum Healing 01:00:00
Vraag en Antwoord 00:30:00
Oefeningen 01:00:00
Spiegels Healing 2022 00:00:00
Positieve en negatieve spiegels 00:00:00
Rust en actie 00:00:00
Straf jezelf niet, maar beloon jezelf voor alles 00:00:00

2 beoordelingen
  1. Quantum healing

Ik ben heel hard bezig maar niet alles dringt tot mij door .
    Ik ga gewoon door.
    Echt interessant. Dank je wel

2. Spiegels

Briljante inzichten, wat is ‘t simpel.
    Iets kan alleen simpel zijn als het ook simpel en helder wordt uitgelegd. Chapeau Marieke💖