FAQ

Klik op jouw naam rechts bovenin. Klik vervolgens op het tabje instellingen. Hier kun je jouw wachtwoord veranderen

Als je ingelogd bent, dan kun je direct met alle cursussen starten waarvoor jij inschreef. Ga naar de desbetreffende cursuspagina en klik op “start cursus” om aan de slag te gaan.

Je klikt rechts boven op login (via mobiel moet je het menu openen en login kiezen).

Je vult jouw emailadres in en jouw wachtwoord dat jij zelf koos toen jij een account hebt aangemaakt of tijdens het betaalproces.

Nu staat er op de plaats van login, jouw naam – klik op jouw naam.

Dan kom jij terecht in jouw profiel met alle cursussen die jij aankocht. Klik op cursussen en je ziet ze allemaal.

Klik dan op de cursus die jij wil starten. Bijvoorbeeld op het Pad van Zelfliefde. Vanaf daar gaat het vanzelf.

Je kan ook naar alle cursussen gaan en daar starten (maar de verborgen cursussen vind je daar niet).

Sommige cursussen die jij aankocht zijn niet meer te koop. Maar jij blijft wel toegang houden.

Log in en klik op jouw naam. Daarna klik jij op cursussen in jouw profiel. Daar vind jij alle cursussen die jij kocht.

In de cursus kun je onderaan elke les vragen stellen. We komen zo snel mogelijk bij je terug met het antwoord.
Bij de modules is ook een forum inbegrepen, daar kan jij ook al jouw vragen stellen en verbinden met andere studenten.

Als jij kan aantonen dat jij het werk deed, de oefeningen maakte en de meditaties uitvoerde en jij hebt geen resultaat? Dan geef ik jou jouw geld terug binnen 7 dagen na aankoop.

Stuur ons een email op info@licht-healing.be

Mail ons op info@licht-healing.be binnen 14 dagen na ontvangst en vertel ons waarom jij niet tevreden bent. Het is voor ons belangrijk dat jij tevreden bent en wij denken graag met jou mee.

Retourneren en omruilen is mogelijk. We praten er graag over en vinden een snel een goede oplossing voor jou.

Voorverkoop: De verwachte leverdatum staat vermeld bij het product.

In voorraad: Je ontvangt jouw bestelling doorgaans binnen 5 werkdagen.

Schilderij: Je ontvangt jouw schilderij doorgaans binnen 5 werkdagen.

Maatwerk: Bij jouw offerte ontvang jij een levertijd. Voor schilderijen is het doorgaans 4 – 6 weken levertijd.

Cursussen & Downloads: Je hebt onmiddellijk toegang.

De verzending van alle producten in de webshop naar België en Nederland is gratis.

Mail ons op info@licht-healing.be voor de tarieven.

De natuur beschermen is voor ons heel belangrijk.

Wij gebruiken zoveel mogelijk herbruikbare materialen, bio of recycleren verpakkingsmateriaal.

Zo hergebruiken we eerst het verpakkingsmateriaal dat in onze dozen zit die wij krijgen toegestuurd. En daarna kiezen we voor duurzaam en milieuvriendelijker verpakkingsmateriaal.

Al onze producten worden stevig verpakt in een goed gesloten doos, zodat alles netjes en intact bij jou geleverd wordt.

Stuur ons een email op info@licht-healing.be en geef ons de informatie die jij hebt. Wij doen ons best om jou zo snel mogelijk verder te helpen.

Is het onze fout? Dan ontvang jij jouw geld terug, of sturen we het opnieuw op.

Was het adres fout ingegeven, waardoor het pakket op een ander adres is geleverd, dan kunnen wij niets doen. (Kijk daarom altijd heel goed het adres na dat jij ingeeft!)

Is het pakket weer bij Licht-Healing terecht gekomen (niet tijdig afgehaald, onleverbaar), dan sturen we het graag opnieuw op mits een administratieve vergoeding van €20 voor alle administratie en verzendkosten.

Stuur ons zo snel mogelijk een mail naar info@licht-healing.be en we kijken of het nog kan rechtgezet worden.

Zo lang het pakket nog in ons bezit is, kunnen we het adres nog veranderen.

Kom je er niet uit?

Neem gerust contact met ons op