Bedankt voor jouw aankoop!

Bedankt om voor bewustzijnsschool (van Benuw) te kiezen.

Jouw betaalbevestiging komt kortelings in jouw mailbox terecht. Kijk in de spam of promotiefolder als je deze niet meteen terug vindt.

Heb je een healing aangekocht, dan wordt deze op het afgesproken tijdstip uitgevoerd, of meteen.

We wensen jou een deugddoende en verlichtende ervaring toe.

Als je contact wil opnemen met ons team, dan kan je elke mail beantwoorden of mailen naar hallo@bewustzijnsschool.be

Wil je graag een succesvol en zorgeloos leven?

Spiegels Marieke Bertens: Neem jouw leven in eigen handen en manifesteer wat jij wil.

Heb je het boek ” Spiegels” al gelezen dat jou uitlegt hoe de realiteit werkt, zodat jij jouw leven naar eigen hand kan zetten?

Een super simpel, praktisch en inspirerend boek dat jou in eenvoudige taal (geen woo-woo of ingewikkelde concepten) uitlegt hoe ook jij het leven van jouw dromen met gemak kan manifesteren.

Verkrijgbaar bij bol.com, Amazon en elke boekhandel in Nederland en België, met 5 sterren reviews van tevreden lezers.