Wat?

Groepssessies via Zoom, met max 15 personen (met Marieke)
Telkens op woensdag van 9u – 11u (kan een kwartier uitlopen)
Data: 1/6, 8/6, 15/6, 22/6, 29/6

Een gezellig online samenzijn waarbij je al jouw vragen kan stellen en je krijgt een gedetailleerd antwoord. Begrijp je iets niet over het leven? Over jezelf? Over iets dat jou overkomt? Wil je meer weten over een persoonlijke gebeurtenis waar anderen jou knettergek voor zouden verklaren?

Die dingen zijn allemaal welkom. Het gekke, het absurde, de theorieën, de angsten, de twijfel, het diepe, de … Je kan hier terecht met alles waar je mee zit.

Het is een plek om te leren van de vragen van elkaar, zodat jouw missende puzzelstukjes kunnen vallen in een groter geheel. Je krijgt helderheid, duidelijkheid en richting in jouw leven.

Het is een helende ervaring die mooie inzichten brengt in sneltempo en zorgt voor snelle innerlijke groei.

Vertrouw dat je alle antwoorden krijgt die je nodig hebt om door te breken in jouw leven, naar het volgende level. Je ontvangt antwoorden op de vragen die je (misschien) zelf niet kan stellen, en dat maakt deze groep zo waardevol.

Als je een innerlijke roep voelt, doe dan mee.

Extra info

De opnames van alle sessies komen in het geheel hier in het programma te staan, zodat je deze later nog kan bekijken. Deze zijn zeer waardevol en zullen telkens een andere laag van informatie vrijgeven aan jou. Als jij groeit, groeit ook wat je kan ontvangen.

De sessies zijn geschikt voor iedereen.

Ben je al een eind op jouw pad en zit je met diepe vragen? Helemaal welkom!

Ben je net begonnen en wil je een snelle groei? Dan kan je de informatie als een spons in je opnemen en jouw groei versnellen. En natuurlijk kan jij ook jouw vragen stellen.

Enkel deelnemers hebben toegang tot dit programma. Het wordt later niet afzonderlijk verkocht.

Kan je er live niet bij zijn? De opname wordt dezelfde dag nog in het programma geplaatst.

Algemene Voorwaarden:

Als je deelneemt aan de sessies geef je toestemming om de opnames geheel te delen in dit programma. Alles wat besproken wordt, blijft in het programma en wordt er buiten niet gebruikt. Jouw gegevens zijn veilig. Je blijft toegang hebben tot het programma na afloop van de sessies.

Je bent niet verplicht om jouw camera op te zetten, maar het is wel aangenaam als je aan het woord komt.

Je bent zelf verantwoordelijk om te zorgen dat jouw Zoom werkt en dat jouw geluid / beeld / microfoon werkt. Dat kan je op voorhand zelf even testen.

Geen geld-terug-garantie.

Je bent zelf verantwoordelijk wat je met de informatie doet en de beslissingen die jij er wel/niet door neemt. Contacteer altijd een medisch professional als je problemen hebt in jouw leven.

Bij vragen, contacteer ons team op: hallo@bewustzijnsschool.be

Informatie 00:05:00
Sessie 1 03:00:00