Wil jij loslaten?

• Jouw woede?
  • Jouw verdriet?

En weet jij niet hoe?

Dan is deze meditatie helemaal voor jou.

De Quantum Healing (kennis, mindset EN meditatie) helpt jou om los te laten en te vergeven. Want loslaten en vergeven doe jij voor jezelf zodat jij lichter wordt en gelukkiger kan zijn. Loslaten doen we voor onszelf, zodat wij vooruit kunnen.

We namen ze live op in een grote groep (meer dan 80 deelnemers) en samen creëerden we een tijdloos veld waarin jij vandaag kan intunen.

Jij kan Hier en Nu mee connecteren in het veld, zodat jij ook diepgaand kan loslaten.

Dit doe jij tijdens de prachtige Quantum Healing

De voorbabbel geeft jou een omkadering voor de meditatie. Beluister deze een paar keer wanneer jij jezelf daartoe geroepen voelt. Ze heelt jouw gedachten, zodat jij beter kan denken over jezelf.

• Meer liefde
  • Meer complimenten
  • Meer durf
  • Meer verandering
  • Meer dankbaarheid

De meditatie neemt jou mee naar een witte ruimte waar jij jezelf ziet zoals jij vandaag bent. En jij mag jezelf helen door jouw vooroordelen over jezelf en jouw leven weg te nemen.

Daarna ga je naar een grote put met de hele groep, waar jij ervoor kiest om stukken los te laten.

Sommigen moesten heel erg huilen omdat het zo’n zware last was en omdat ze zich eindelijk bevrijdt voelden. Anderen kregen pijnlijke schouders, omdat hun spieren eindelijk letterlijk konden ontspannen. Iedereen reageert anders op loslaten, en jij zal er ook op jouw manier op reageren.

Daarna vullen we onszelf op met onze Hogere Ik (Ziel,…), zodat jij vooruit kan in jouw leven en een duidelijk doel voor ogen hebt.

In de nababbel beantwoorde ik vele vragen van de deelnemers over de meditatie en over andere dingen. Die is ook interessant om te bekijken en ik heb hem met alle Liefde toegevoegd.

Jij ontvangt:

• een voorbabbel van 10 minuten op video
  • enkele oefeningen om jouw denken te veranderen
  • een meditatie van 45 minuten op video
  • + audio van de meditatie om te downloaden
  • een nababbel van 30 minuten op video
  • En 3!! bonus meditaties

Je hebt levenslang toegang tot het pakket. En je hebt de kans om vragen betreffende de meditatie en oefeningen te stellen in de cursus.

Meditatie om los te laten, testimonials

Dit is voor jou als

Als jij klaar bent voor een nieuw en gemakkelijk leven, dan is dit voor jou. Als jij klaar bent om vooruit te komen in jouw leven, gelukkig te worden en meer van jezelf te houden, dan is dit voor jou.

Maar als jij graag vasthoudt aan jouw oude verhalen van tekorten, armoede, ziekte en moeilijkheden, dan kan jij ergens anders een betere oplossing vinden.

Dit verandert jouw energie en jouw denken, waardoor jij snel en diepgaand een ander leven, stap voor stap, kan manifesteren.

Voor jij koopt:

Deze healing is een DIGITAAL product.

Dit is GEEN wondermiddel voor een instant gelukkig leven. Dit is een werkmiddel zodat jij jouw innerlijke werk sneller en doeltreffender kan doen.

De resultaten die mogelijks in de reviews zijn geplaatst, zijn individueel en kunnen afwijken van jouw resultaten. Dit is een PAD, en moet jij stap voor stap wandelen. Vergelijk waar jij bent niet met anderen, want jij weet niet hoelang zij al onderweg zijn.

Ik ben geen dokter en ik beweer ook niet dat ik er 1 ben. Alle programma’s kwamen tot stand door persoonlijke ervaring, die ik met anderen deelde en toevallig ook bleken te werken voor hen.

Ik ben niet aansprakelijk voor resultaten of het gebrek daaraan. Gebruik jouw gezonde verstand en raadpleeg een dokter wanneer jij dat nodig acht.

Bijwerkingen van Quantum Healing kunnen zijn, en zijn niet beperkt tot: tijdelijke buikgriep, grieperigheid, hoofdpijn, opflakkering van ziektes, detox, verminderde eetlust, stijfheid in spieren,…

(Deze symptomen duiden op een detox van jouw lichaam en zijn tijdelijk. Want wat jij loslaat in jouw energie, moet ook worden losgelaten in jouw denken EN jouw lichaam, omdat het allemaal verbonden is.)

Heb jij nog vragen? Stuur ons een email: hallo@bewustzijnsschool.be

Welkom! 00:15:00
Oefeningen 00:30:00
Voorbereiding Meditatie 00:10:00
Meditatie 00:45:00
Vraag en Antwoord 00:30:00
Loslaten van mensen (nieuw) 01:00:00
Loslaten en Schoonheid (nieuw) 01:00:00
Bonus Meditatie + Audio 01:00:00
Bonus Meditatie + Audio (ketenen) (NIEUW) 01:00:00
Meditatie Loslaten van leugens (nieuw) 01:00:00

3.5

2 beoordelingen
  1. had het helemaal anders voorgesteld

Heb er niet zo veel aan gehad

• Hoi Peggy,
      Het spijt mij dat je het gevoel hebt dat je er niet zoveel aan hebt gehad.
      Het is een programma dat je opnieuw en opnieuw doet, tot het klikt. Zoals duidelijk aangegeven is het geen quick fix, maar een pad dat je wandelt. Doe de healings opnieuw en opnieuw, tot de deur opent in jouw hoofd. En dan hoef jij er maar door te wandelen, jouw nieuwe leven in.
      Geef jezelf een nieuwe kans en zet door, want je mag alles ontvangen dat je wil in jouw leven. Het is echt voor jou! Geloof en vertrouw.

2. nogmaals

Ik vond het een moeilijke cursus voor mij Ik denk dat ik hem nog een keer ga herhalen. Vooral de theoretische gedeeltes, is best wel waar ik moet aan werken. en door de meditaties krijg ik daar wel meer moed voor. Nu de uitvoering nog in kleine stapjes. Tiny mijn vrouw is hierin mijn steun en toeverlaat. Ik zie al meer krachtige dingen in haar die ik nog moet verwezenlijken. al met al een krachtige cursus. Bedankt voor jou en mezelf!

• Doe het stap voor stap en kijk waar je komt. Het is veel in 1 keer om te kunnen toepassen. Kies 1 ding en ga daar mee aan de slag.
      En heel erg veel herhalen. Het is een manier van leven, iets dat je dag per dag, stap voor stap kan trainen. En de meditaties helpen jou hier ook mee.
      Veel succes!!!