Durf loslaten. Durf voelen. Durf ontvangen.

2 november 2022

Lichtwerkers die het Bewustzijnspad bewandelen, ondervinden (zeker in het begin) veel lichamelijke ongemakken die ze dan ‘ascensiesymptomen’ noemen.

Ik noem het loslaten en tijdlijn springen.

Want om vooruit te komen in jouw leven, moet jij het oude loslaten. Sommige dingen zijn groots, andere zijn kleine details.

Loslaten kan een buikgriepje manifesteren. Dat is goed vind ik zelf. Als jij het met andere ogen bekijkt, vind jij het dan ook goed?

Durf loslaten. Durf voelen. Durf ontvangen.

Durven, daar draait het om.

• Wat als ik het niet weet en het Universum wel?
  • Wat als ik loslaat wat ik wil en ik vertrouw dat het Universum het beter weet en geeft wat ECHT bij mij hoort?
  • Wat als ik mezelf onderschat?
  • Wat als ik mezelf tekort doe omdat ik mezelf beperk?
  • Wat als ik mijn grootste probleem ben?​
  • Wat als ik problemen maak die er niet zijn?

Wat als ik een keer niets wil en niets verlang? Wat zou dat voor mij kunnen doen? Wat kan er gebeuren als ik het een keer niet WIL weten, maar 100% vertrouw op het Universum?

Wat als het Universum mij gelukkig wil maken? Wat als ik mijn eigen geluk in de weg sta?

Een heleboel vragen om over te reflecteren.

Loslaten is misschien beangstigend voor jouw Ego omdat jij dan uit jouw comfortabele bubbel MOET breken, maar het is de enige weg.

De weg is vooruit of achteruit. Of jij kiest wat JIJ wil en dan wandel jij LETTERLIJK richting de dingen die JIJ wil. Of jij gaat niet vooruit en dan wandel jij automatisch achteruit.

Als jij niet kiest om het oude los te laten, dan zal het oude jou verteren en ziek maken. Laat jouw trauma los. Werk erdoor. Omdat jij een beter leven verdient.

Ja, dat doet soms pijn, maar als jij echt weet wat jij wil, dan heb jij geen andere keuze dan vooruit te gaan.

Als jij stappen onderneemt, verandert jouw leven. Pas als jij stappen onderneemt, verandert jouw leven.

Universele Wet van Beweging.

De Universele wet is heel duidelijk: ‘Eerst springen, dan ontvangen.’ (en niet andersom.

Wat jij GELOOFT, ontvang jij (en niet andersom).

Eerst geloven en vertrouwen en dan doen. Als jij gelooft in jezelf, dan manifesteert jij. Twijfel jij, dan manifesteer jij twijfel.

Wees zeker van jouw stuk en alles zal manifesteren.

Als jij kiest voor beter en jij DOET er ook wat voor, dan beloont het Universum jou. Als jij stilstaat en jij blijft jouw Arme ik die niks kan en niets doet, dan ga jij achteruit in jouw leven.

Het Universum en jouw leven staat nooit stil. Vooruit moet jij kiezen, achteruit gaan vanzelf.

Hulp nodig om kindtrauma op te lossen?

Dit diepgaand en kort programma helpt jou om te begrijpen waarom jij vasthoudt aan bepaalde personen, gedachten en herinneringen. Het geeft jou ook de tools om die personen, gedachten en herinneringen los te laten, vanuit vrije keuze – zodat jij weer VOORUIT kan in jouw leven.

Dit programma is voor jou als jij klaar bent met jouw oude arme ik die de schuld stopt op andere personen. De Quantum Healing Innerlijk Kind is voor lichtwerkers, mensen die hun Licht groter willen schijnen en een missie willen neerzetten op deze Aarde.

Ben jij HE-LE-MAAL klaar met de rotzooi van jouw verleden en wil jij liefst gisteren een nieuw leven? Bekijk dan het Pad van Zelfliefde, dat jou de Liefde voor jezelf (jouw Ziel) helpt terugvinden door technieken die vanaf dag 1 werken.

Geluk is een inside job, geluk begint vanbinnen.

Deel dit artikel op sociale media en inspireer anderen om ook vooruit te komen in hun leven:

Om doelen te bereiken in jouw leven, moet jij jouw oude leven opofferen door los te laten. Vooruit gaan en doelen bereiken is voor mensen die er iets voor doen, en die persoon kan jij ook zijn.

Misschien zijn deze artikels ook interessant voor jou:

Artikel uit de categorie:
Geen categorie

1 Reacties op "Durf loslaten. Durf voelen. Durf ontvangen."