Wat is succesvol zijn?

25 november 2021

Succes is een keuze.

Wat is een succesvol leven voor jou?

• Gelukkig zijn?
  • Vrij zijn?
  • Meer dan genoeg geld hebben?
  • Of moet je biljonair zijn?
  • Gezond zijn?
  • Een eigen zaak hebben?
  • Promotie maken?
  • Genieten van jouw gezin?

Succesvol zijn in jouw leven wil zeggen dat jij het leven leeft dat JIJ wil leven. Het wil zeggen dat jij blij bent met de persoon die JIJ vandaag BENT.

Ben jij vandaag gelukkig met wie jij ben vandaag bent, hoe jij jou vandaag voelt en wat jij vandaag wel en niet hebt?

Ik wel.

Nu wel.

Vroeger gaf ik mezelf leeg, had ik geen eigenwaarde en dacht ik dat het mijn taak was om heel de wereld te dienen ten koste van mezelf. Ik gaf niet om mij, ik gaf enkel om anderen.

En daarom was ik blut, ziek, uitgeput en omringd door mensen die mij manipuleerden en leeg zogen.

Dat is alles behalve succesvol zijn in je leven, niet?

Succesvol zijn in jouw leven wil zeggen dat jij van jezelf houdt. Wie van zichzelf houdt heeft duidelijke grenzen en geeft eerst aan zichzelf en dan pas aan een ander.

In de natuur zal het moederdier eerst zichzelf eten geven en dan pas haar jong. Want als ze zichzelf niet voedt, kan ze niet jagen en sterft zij EN haar jongen ook.

Leer van de natuur en geef eerst aan jezelf. Dat is NIET egoïstisch, het is LIEFDEVOL!

Het is niet jouw fout dat de maatschappij kinderen vertelt dat ze zichzelf moeten leeg geven aan anderen, in de hoop zo liefde te kunnen ontvangen.

Liefde is.

Liefde zit IN JOU en het is aan jou om het UIT jou te halen. Het is aan jou om van jezelf te houden om zo die Liefde op een liefdevolle en respectvolle manier te delen met de wereld.

Liefde is niet iets dat jij vindt in anderen. Liefde kan je enkel in jezelf vinden door lief te zijn voor jezelf, jouw eigen grenzen te respecteren en jezelf te aanvaarden zoals jij vandaag bent.

Er is maar 1 mens op de hele wereld waar jij een heel leven mee moet kunnen leven, en dat ben jij.

Vind jij jezelf leuk?

Ik vond mezelf 32 jaar niet leuk, omdat ANDEREN vertelden dat ik niet goed genoeg was omdat ik niet in hun hokjes paste.

Laat niemand jou ooit wijsmaken dat jij niet genoeg bent, want je bent wel genoeg. Zij zien JOUW waarde niet in en dat wil niet zeggen dat jij daarom waardeloos bent.

Voor de mensen die oprecht om jou geven, ben jij heel waardevol. Voor de mensen die niet oordelen, ben jij waardevol. Voor de mensen die van zichzelf houden, ben jij waardevol.

Maar voor zij die niet willen veranderen en blijven weglopen van zichzelf, ben jij een gevaar voor hun denken. Wat als zij aan zichzelf en hun netjes opgebouwde illusie gaan twijfelen door jou?! Oh nee!

En daarom halen ze jou neer.

Jij bent WEL genoeg, jij mag WEL succesvol zijn. Jij MAG het leven leven dat JIJ wil LEVEN.

Wat houdt jou tegen?

Nee echt! Wat houdt jou tegen om te kiezen voor jouw dromen?

Aanvaard eerst jezelf, dat is de eerste stap om jouw dromen te kunnen leven. Je moet eerst jezelf aanvaarden zoals je VANDAAG bent. Inclusief ALLE tekortkomingen, fouten, schuld en schaamte, verdriet, boosheid en alles waar je van weg loopt.

En dan is er magie.

Als jij jezelf aanvaard zoals jij vandaag bent, dan kan jij kiezen voor verandering.

Als jij klaar bent voor een totale metamorfose, dan is de Healer Mastermind voor jou.

Het programma helpt jou om in korte tijd jouw leven om te gooien en te kiezen voor jezelf.

Je leert een plan maken voor de toekomst en dat ook uitvoeren.
Je leert wat liefde voor jezelf is.
Je leert hoe je grenzen zet en deze bewaakt.
Je leert vergeven en loslaten.
Je leert beter communiceren met andere mensen en het Universum.
Je leert stap voor stap om controle te nemen over het ene ding dat belangrijk is: jouw gedachten.

Jouw gedachten zijn de oorzaak van jouw leven. Als je een diepe duik maakt in jouw gedachten en de oorzaak van jouw huidige leven heelt, dan kan jij een nieuw leven installeren en nog succesvoller zijn.

Wat jouw ambitie ook is, het IS mogelijk voor jou, ALS jij het Innerlijke Werk ervoor doet.

De keuze is aan jou.

Aanvaard jezelf, hou van jou en geef eerst aan jezelf. En dan verandert jouw leven sneller dan je voor mogelijk houdt.

Het programma dat jouw leven in 6 maanden diepgaand transformeert, vind je hier.

Veel liefs en op jouw succes!
Marieke

Artikel uit de categorie:
Mindset

0 Reacties op "Wat is succesvol zijn?"